Regulamin Programu Przyjacielskiego

Wejście w życie: 08.06.2023 r.

Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w rogramie lojalnościowym [zwanym dalej Programem Przyjacielskim] sklepu internetowego Cetonia  www.cetonia.pl organizowanym przez Martę Górską prowadzącą działalność gospodarczą w Zalesiu Górnym ul. Szmaragdowych Żuków 7, NIP 1180293256.



Definicje

W niniejszym Regulaminie następujące terminy mają znaczenie przypisane im poniżej:

“Program Przyjacielski” – oznacza program lojalnościowy sklepu internetowego, dostępny dla każdego Klienta po zarejestrowaniu konta w sklepie i dokonaniu zakupów jako klient zalogowany.

“Administrator” – administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO jest Organizator tj. Marta Górska

“Klient” – osoba dokonująca zakupu towarów marki Szmaragdowe Żuki oraz innych wystawionych do sprzedaży w sklepie internetowym www.cetonia.pl

“Sklep” – objęty Programem Przyjacielskim sklep internetowy Organizatora, dostępny pod adresem www.cetonia.pl

“Towary” – towary, które Klient nabywa w sklepie internetowym.

“Uczestnik” – osoba fizyczna, która posiada zarejestrowane konto w Sklepie i dokonuje w nim zakupów jako Klient zalogowany.

“RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

“Rabat” – uprawnienie Uczestnika Programu Przyjacielskiego do dokonania zakupów produktów sklepu Szmaragdowe Żuki  z zastosowaniem zniżki odpowiadającej zebranym punktom.

„Punkty” – punkty zbierane w Programie Przyjacielskim.



Postanowienia ogólne

Uczestnikiem Programu Przyjacielskiego online może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

Osoba zainteresowana udziałem w Programie Przyjacielskim powinna przed przystąpieniem do niego zapoznać się z treścią poniższego Regulaminu.

Pod warunkami przystąpienia do Programu lojalnościowego określonymi w Regulaminie, przystąpienie do Programu lojalnościowego może nastąpić po zarejestrowaniu konta w sklepie internetowym Organizatora, jeśli do tej pory Klient korzystał z opcji dokonywania zakupów bez rejestracji w sklepie lub po zalogowaniu się na swoje obecne konto i dokonaniu zakupów w sklepie internetowym organizatora.

Przystąpienie do Programu lojalnościowego online jest darmowe i następuje automatycznie po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym Cetonia jako Klient zalogowany.

Punkty przypisywane są do konkretnego konta Uczestnika. Nie ma możliwości przepisania lub przypisania punktów do innego konta.

Rabatem są objęte Towary w Sklepie. Rabatem nie jest objęta usługa wysyłki.

Rabat z Programu Przyjacielskiego może łączyć się z innymi promocjami.

W przypadku spełnienia warunków udziału w Programie Przyjacielskim oraz zarejestrowaniu konta w sklepie internetowym Organizatora, pozycja Program Przyjacielski automatycznie pokazuje się Klientowi w zakładce Konto/Moje konto w części oznaczonej jako Punkty. Po zakupie będą tam automatycznie naliczane punkty (punkty naliczą się dopiero w momencie realizacji zamówienia przez Sklep)

Każda złotówka wydana w sklepie na zakup produktów = 1 Punkt

Zebrane Punkty można każdorazowo wykorzystywać przy kolejnym zamówieniu stosując przelicznik: 10 Punktów = 1 zł.

W celu wykorzystania zebranych żuków (lub części zebranych żuków) należy przy finalizacji zamówienia, w podsumowaniu koszyka kliknąć opcję Apply Discount, następnie określić liczbę żuków, które chce się wykorzystać (można wykorzystać wszystkie posiadane lub tylko część z nich).

Punkty za towary zwrócone do Organizatora zostaną odjęte od aktualnego salda.

W przypadku wyboru opcji ‘Za pobraniem’ a następnie nieodebrania paczki i nieopłacenia zamówienia – punkty zostaną odjęte od aktualnego salda Klienta.

Ponadto Klient, który dopiero zakłada konto w sklepie otrzymuje 100 Punktów na start.

Każdy Klient, który pozostawi opinię pod produktem otrzymuje 50 Punktów – tu Klient musi być zalogowany na swoje konto oraz pozostawiać opinię pod zakupionymi wcześniej przez siebie produktami.

Zebrane w Programie punkty nie ulegają przedawnieniu.



Reklamacje

Reklamacje dotyczące Programu Przyjacielskiego mogą być zgłaszane drogą elektroniczną na adres e-mail: info@cetonia.pl

Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres mailowy, na jaki zarejestrowane zostało konto Klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Organizatorowi.


Dane osobowe

Wszystkie dane przetwarzane przez Organizatora, jako Administratora danych osobowych, są zabezpieczone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora tj. Marta Górska w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i f, a po wyrażeniu zgody w celach marketingowych na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie przez Uczestnika danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom, jak też podmiotom udzielającym wsparcia podmiotowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe przetwarzane w ww. celu będą przetwarzane do czasu przedawnienia możliwych roszczeń po odstąpieniu z Programu lojalnościowego, a w przypadku działań marketingowych do czasu cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie. Wszelkie informacje handlowe lub marketingowe przekazywane przez Organizatora Uczestnikom Programu lojalnościowego są całkowicie bezpłatne.⠀

Postanowienia końcowe

Uczestnik ma prawo do złożenia rezygnacji z uczestnictwa w każdym czasie, poprzez usunięcie konta w sklepie internetowym Cetonia.

Organizator jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu Przyjacielskiego ze skutkiem w przyszłości.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Korzystać z Programu Lojalnościowego można jedynie poprzez zakupy w sklepie www.cetonia.pl . Żaden inny sklep sprzedający produkty marki Cetonia nie jest uprawniony do przydzielania punktów przynależnych do Programu Przyjacielskiego opisanego niniejszym Regulaminem.